Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Każdy klient korzystający z naszego sklepu podlega pełnej ochronie gwarantowanej postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zakup indywidualny) lub przepisów o rękojmi zawartych w Kodeksie cywilnym (zakup firmowy).

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania - będą one niezbędne w razie zgłoszenia reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt z nami pod numerem telefonu: +48 22 751 75 06.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki można otworzyć paczkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzić protokół rozbieżności, który później stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem lub wywołuje niepożądane skutki, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, wskażesz formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na które zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Przesyłka jest realizowana na koszt klienta. Szablon zgłoszenia reklamacyjnego do pobrania.
  2. W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki, mailowo lub telefonicznie poinformujemy  o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez przesłanie nowego produktu (na nasz koszt) lub zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy, bądź na kartę płatniczą, z której dokonano płatności.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych odeślemy (na koszt klienta) reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adrese m e-mail: sklep@carclimat.pl lub telefonicznie: +48 22 751 75 06. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktu

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient, będący Konsumentem i Przedsiębiorcą o prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia wydania Towaru., masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie Klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorców o prawach konsumenta.

Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, zapakowany w sposób zapewniający zabezpieczenie przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z Towaru w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep o decyzji odstąpienia od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Sklepu sklep@carclimat.pl lub listem poleconym na adres Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki, Sklep niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Do pobrania: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na koszt klienta. Adres wysyłki: Sklep CarClimat, Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki. Towar należy wysłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania  przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o przyjęciu zwrotu produktu. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwróci zapłaconą kwotę, łącznie z kosztem przesyłki, który Klient poniósł przy zakupie Towaru. Pieniądze wrócą najszybciej, jeśli w zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy wskażesz numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, które nie miało cech zapoznawania się z charakterem i funkcjonowaniem towaru), na wskazany adres e-mail przekażemy informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu i w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt odbiorcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl