Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Każdy klient korzystający z naszego sklepu korzysta z pełnej ochrony gwarantowanej postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zakup indywidualny) lub przepisów o rękojmi zawartych w Kodeksie cywilnym (zakup firmowy).

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania - będą one niezbędne w razie zgłoszenia reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 22 751 75 06.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem lub wywołuje niepożądane skutki, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Szablon zgłoszenia reklamacyjnego
  2. w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego produktu (na nasz koszt) lub zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy, bądź na kartę płatniczą, z której dokonano płatności.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych odeślemy (na Twój koszt) reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adres e-mail: sklep@carclimat.pl lub telefonicznie: +48 22 751 75 06. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktu

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenie zamówionego towary, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, zapakowany w sposób zapewniający zabezpieczenie przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z Towaru w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Sklepu sklep@carclimat.pl lub listem poleconym na adres Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki, Sklep prześle Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Do pobrania: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Adres wysyłki: Sklep CarClimat, Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki. Towar należy wysłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności odo czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o przyjęciu zwrotu produktu. W terminie 3 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwróci zapłaconą kwotę, łącznie z kosztem przesyłki, który Klient poniósł przy zakupie Towaru. Pieniądze wrócą do Ciebie najszybciej , jeśli w zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy wskażesz numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, niemającego cech zapoznawania się z charakterem, cechami i funkcjonowaniem towaru), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt odbiorcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl