Częste pytania

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru - chwilowo 9 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem daj nam znać poprzez email:
    sklep@carclimat.pl lub telefonicznie: +48 22 751 75 06;
  • Na wyczerpaniu - ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!;
  • Średnia ilość - mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy;
  • Duża ilość - w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień;
  • Dostępny na zamówienie - możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami przez e-mail:
    sklep@carclimat.pl lub telefonicznie: +48 22 751 75 06;
  • Spodziewana dostawa - produkt będzie dostępny już wkrótce;
  • Wycofany z oferty - produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszystkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

termin otrzymania paczki = dzień wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» SZCZEGÓŁOWY OPIS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» SZCZEGÓŁOWY OPIS FORM DOSTAWY

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 15 (przesyłka zwykła) do 19 złotych (przesyłka pobraniowa).

Przy jednorazowych zakupach o wartości od 500 zł (brutto), przesyłkę dostarczamy bezpłatnie.

» SZCZEGÓŁOWY CENNIK DOSTAW

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • płatność kartą płatniczą.

» SZCZEGÓŁOWY OPIS FORM PŁATNOŚCI

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Kiełpin, ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowaniu użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zmówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia, nie ma możliwości zamiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodatnie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefoniczne: +48 22 751 75 06.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 22 751 75 06.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty objęte są rękojmią lub gwarancją?

Tak, każdy klient naszego sklepu korzysta z pełnej ochrony gwarantowanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, (obowiązującej od 24 grudnia 2014 r.) lub przepisów o rękojmi zawartych w kodeksie cywilnym (zakup firmowy). Klient może skorzystać z procedury reklamacyjnej, jeżeli stwierdzi wadę zakupionego produktu przed upływem 2 lat od dnia jego wydania.

Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę) do momentu zakończenia okresu rękojmi. Dokumenty te są konieczne przy zgłaszaniu reklamacji.

» WARUNKI RĘKOJMI I SERWISU

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odbieraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gry opakowanie posiada widoczne uszkodzenie zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 22 751 75 06.

W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji dotyczącej wady produktu stwierdzonej w trakcie jego eksploatacji upewnij się, czy chcesz skorzystać z gwarancji producenta (jeśli taka została wydana), czy też będziesz reklamować produkt w naszym sklepie. Informacje na temat gwarancji producenta znajdziesz w kracie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» SZCZEGÓŁOWA PROCEDURA REKLAMACJI

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient, będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 9 Regulaminu Sklepu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia wydania Towaru.

Szczegółową procedurę opisano w zakładce Reklamacja i zwroty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl